söndag 17 februari 2013

Kan ni tänka er känslan



Den kärleksfulla dagen i torsdags började på ett bra sätt med min härliga klass. Lone som är så go grattar alltid alla i klassen som fyller år med cupcake, ljus, kram och sång.  Eftersom hon älskar alla hjärtans dag så ville vi överraska henne denna gången. Detta var vad hon möttes av när hon kom in i klassrummet.
 

Och Lone, denna överglada superhärliga människa hade fixat personliga kort till alla i klassen. Supergulligt.






Kan ni tänka er känslan.
-Glad alla hjärtans dag! *Puss*. 
Jag hör mysig musik, jag ser flera rosor, tända ljus, gelehjärtan och ett alldeles, alldeles otroligt fint, välgjort, personligt ihoppysslat större kort. Fylld av kärlek. Små söta texter överallt, rosenblad, pyssel, osv. Det var så otroligt fint, och obeskrivligt härligt att få något sånt. 
Så mycket tid och kärlek nerlagt!
Det är bevis på kärlek! 
Min Tobias. Han är så söt. Vad glad jag är att ha honom!



Glädjen har bara fortsatt. Jag har ett härligt sportlov framför mig, fått köpt mina efterlängtade hörlurar, och tittat på bio (EGO) med mina saknade vänner.



Fick även ett litet glädjerus när jag fick reda på en spännande men läskig sak. 
Jag blev utvald till att vara modell på årets modevisning av textileleverna. 
Hur glad tror ni inte jag är efter ALLT detta!?
Så häääääääääääär glad! :D *sträckerutarmarnasålångtjagkan*

Har även haft en spännande dag idag. Längdskidåkning med familjen och Tobias. Både skrattanfall och lite småsur över hur svårt det faktiskt var. :) 

Ha det så himla bra allihopa! 
Kramar

Inga kommentarer: