torsdag 18 april 2013

Dag 1 - tio fakta om mig själv



1.   Jag är Amanda. Är alltid mig själv, och vill aldrig försöka vara någon annan.

2.     Jag sjunger mycket! (Men bara när ingen annan hör...)

3.  Jag är nästan alltid glad! :)

4.   Jag är toffifee-älskare.

5. Jag har en underbar pojkvän.

6. Lovar, jag är nog den mest kittligaste person som finns.

7. Man kan få intrycket att jag är ganska blyg men när man väl känner mig är det annorlunda. 

8. Jag har enormt höga krav på mig själv och hatar att misslyckas.

9. Jag gillar att spela fotboll men skadorna stoppade mig att fortsätta spela.

10. Skapa, pilla och pyssla är saker jag gillar. Kreativ av mig.




2 kommentarer:

Unknown sa...

Du glömde lite.. Du är underbar, snäll, älskvärd och det finaste och absolut bästa vän man kan ha!

Unknown sa...

Åh, du är ju härlig! Kramar på dig!