torsdag 12 juli 2012

Nu är jag igång igen!

Kan väl blogga ett litet tag nu innan utrymmet fylls på nytt...
Tycker det är väldigt kul att dela med mig av mina bilder.
Även kul att göra något av bilderna istället för att de ska ligga gömda i olika mappar på datorn.

Något som gör mig enormt glad är alla härliga kommentarer.
Det ger glädje åt att fortsätta med fotograferandet och att blogga.
Svarar vanligtvis inte på kommentarer men frågor svarar jag absolut på.
Antingen som kommentar-svar eller inlägg. Beror på vad det är.

Mina tidigare bloggar hittar ni
här & här.
Kolla gärna in!

OBS! Måste bara säga att jag precis börjat med bloggen så designen ska fixas och headern var något jag hastade ihop för en stund sen. När jag har mer tid ska jag greja mer med detta. ;)



Även många bilder finns det att fixa med.
Senare idag får ni ett mysigt inlägg.
Missa inte det.

Hjärta er ♥


2 kommentarer:

Anonym sa...

Jäkla kul att du drog igång en ny sida! Fick du payya nu lite för den så du slipper böket med lagring? I vilket fal, jäääääj till den nya sidan! Snygg header också! /Z

Unknown sa...

Tack! Kul att du gillar bloggen! :) Begränsat med utrymme är det på de flesta bloggar, så får väl betala när det krävs. Tusen tack! :)