måndag 6 augusti 2012

Bästa dagarna på länge

Oj, vad bra jag haft det de senaste dagarna.
Bröllop för kusinen i lördags, och sen varit i stugan i Läjet med bästa Johanna!
Hänt en massa roliga och knäppa saker när vi äventyrat sent på kvällarna / nätterna,
myst på tretoppar, spelat minigolf med några andra vi träffade och hälsat på en dröse goa hundar.
Har även varit med om ovanliga väckningar,
lördags natt vaknade jag av att jag blev kliad på näsan och inatt var nästan det värsta jag varit med om...
Starx innan fem imorse vaknade vi av att hela stugan skakade och brötade, sovde i friggeboden,
och där inne skakade varenda liten och stor grej, sängarna hoppade och väggarna skakade.
Ingen av oss fattade absolut inte vad som hände och fick panik och jag flög över till Johannas säng.
Trodde först jag drömde men förstod sen att det på riktigt var jordskalv utanför...
Helt sjukt var det och vad rädd man blir av att vakna till något sånt!
Nu skarttar vi bara åt det och tycker det var kul att vara med om! :)

Idag var dagen regnig igen, men njöt av en underbar dag och kväll igårkväll.
Shopping i spöregn och utan jackor sprang vi mellan affärerna.

Hoppas ni har det bra!
Kramar på er!













1 kommentar:

Johanna sa...

Haha underbart liv man lever ändå.. ;)