onsdag 28 augusti 2013

Uppdatering!

För er som undrar så har skolan tagit över. Fotograferande och bloggande blir inte så prioriterande när skola, läxor och annat fyller mina dagar och kvällar. En ynka vecka i skolan och vi har redan fått (för) mycket att göra. Kommer bli ett tufft år. Men så är det väl att gå natur. Vad väntade jag mig? 
Jag kan ju också berätta att jag valt till en roligare kurs- foto. Kommer passa mig perfekt. Något roligt som väger upp det tunga lite. Vem vet, kanske kan vi få se något av det här framöver!? 

Och mitt i allt vardagskaos så har min dator börjat krångla så den är nu inskickad. Vad handikappad man blev helt plötsligt. :P

Jag ska försöka uppdatera. Men när och hur ofta kan jag inte säga. Ni som är intresserade får helt enkelt hålla utkik.

Jag vill avsluta detta inlägg med några kloka ord från en klok person.
"Tanken med livet är att skapa glädje och lycka till andra på ett sätt som skapar glädje och lycka till dig själv."


Inga kommentarer: